lørdag 6. februar 2016

A day to remember.....

 ...even though most people have forgotten about it. I will always remember that this is your birthday. Seven candles would have burned on your cake. I still think about you every day wondering what life would be like had you still been here. I guess I will never find out- not in this life. Sending my love to every mother out there who has lost her child. Time is a healer. "If time is a healer. Then all hearts that break. Are put back together again. ' Cause Love heals the wound it makes." (Eva Cassidy)

3 kommentarer:

  1. ja slik er det...og vil altid forbli slik.Selv vokste jeg opp med en lillebror som manglet og da jeg ble voksen fikk jeg erfare selv og miste et barn.Nå gleder jeg meg over de barn jeg har og så er jeg så heldig å ha 2 skjønne barnebarn.Tankene mine går til deg og din familie.
    Vh Elisabeth

    SvarSlett
  2. I love winter white. So beautiful.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen noen ord- setter stor pris på det. Skal prøve å svare på eventuelle spørsmål i kommentarskjemaet.